Oxygenoterapia

Prečo podstúpiť oxygenoterapiu?

Oxygenoterapiou sa zlepšuje prevencia niektorých ochorení, podporuje sa hojenie, zvyšuje psychická aj fyzická kapacita a zlepšuje sa stav pleti.

Kyslík je pohonná látka v živote. Keďže kyslík nie je možné v organizme skladovať, musíme zaistiť jeho pravidelný prísun a to práve dýchaním. Ak je v tele nedostatok kyslíka, je v tele aj nedostatok energie.

Pri oxygenoterapii čiže vdychovaní zvlhčeného kyslíka je odporúčaná frekvencia podávania minimálne 5x - 10x. Terapia navodzuje pocity celkového upokojenia, zlepšenie dychu a ustupuje únava. Inhalácia koncentrovaného kyslíka kladne prispieva k spomaleniu procesu telesného aj duševného starnutia, pôsobí priaznivo na psychiku, posilňuje imunitný systém pri infekciách a oslabenom organizme, zlepšuje energetický stav organizmu, znižuje nepriaznivé dopady zlých ekologických podmienok na zdravie. Oxygenoterapia je vhodná pri ochoreniach dýchacích ciest, k zlepšeniu prekrvenia a proti únave.

Kyslíková terapia je liečbou komplexnou. Pôsobí na celý organizmus nie len na chorý orgán. Táto terapia nie je riziková a je univerzálne použiteľná.

Kedy využiť oxygenoterapiu?

Odporúčame pri astme, bronchitíde, angíne pectoris, ischémii. Zlepšuje fyzickú a psychickú kondíciu, výkonnosť svalov i mozgu, pomáha prekonať vyčerpanosť, zvyšuje imunitu voči virózam a zlepšuje pamäť.

Nedostatok kyslíka a zároveň energie je príčinou mnohých ochorení a vedie ku vzniku zdravotných problémov.

Ako často oxygenoterapiu absolvovať, aby som cítil/a nejaký efekt?

Je to veľmi individuálne, niektorý organizmus reaguje veľmi dobre napríklad len na jednu kúru týždenne (stačí 30-45 minút), niekto, kto má dlhodobé vazospastické bolesti hlavy absolvuje kúru denne.

Metóda oxygenoterapie je používaná nie len v lekárstve, ale aj v bežnom živote už niekoľko rokov. Ak je kyslík vdychovaný v koncentrácii vyššej ako je prítomný vo vzduchu, stúpa počas tejto doby aj koncentrácia kyslíka v krvnej plazme. Niektoré problémy ako poruchy pamäte, zníženie výkonu, spomalené reakcie, kvalita zraku a sluchu, rovnako ako migrény alebo predčasné starnutie, sú často dávané do súvislosti s nedostatočným prekrvením organizmu. Zvýšenie prísunu kyslíka tkanivám, zlepšuje účinok obranných mechanizmov a urýchľuje rast a regeneráciu.

PREČO dýchať koncentrovaný kyslík?

Hposilňuje imunitu,

Hspomaľuje proces telesného a duševného starnutia a posilňuje zrak,

Hzlepšuje pamäť a koncentráciu,

Hregeneruje pľúca astmatikov, alergikov aj fajčiarov,

Hpomáha pri únave, strese, pracovnom preťažení, pri poruchách spánku,

Hzlepšuje športové výkony a sexuálnu výkonnosť,

Hpomáha pri bolestiach hlavy a migrénach,

Hregeneruje organizmus po chemoterapii a ožarovaní,

Hkyslík zabíja vírusy

Hposilníme organizmus pred operáciami a kúra je vhodná i na pooperačné doliečenie

Koncentrovaný kyslík má veľký význam aj u úplne zdravých ľudí. Kyslíková kúra je vhodná aj z preventívnych dôvodov. Okysličením buniek omladzujete celý organizmus a predchádzate zdravotným problémom. Kyslík navyše spomaľuje starnutie.

už od 20 €

Novinky a akcie

Chcete byť informovaní o novinkách a prebiehajúcich akciách?